dzieciofiaryhandlu.pl

dzieciofiaryhandlu.pl

Trening masa Building – Jak się

Trening masa Building - Jak się rozwijać i umieścić na mięśnie

Z ferii zimowych tuż za rogiem, to doskonały czas dla wielu kulturystów innymi do „bulk up”. Łączenia się tendencję do dostać złą reputację, ponieważ po zakończeniu niedbale, można uwędzić się jak kawał chodzenia lipidów. Jednakże, jeśli jesteś w potrzebie, aby umieścić na poważne ilości masy mięśniowej, nie jest tak naprawdę inna droga inna niż nabrać. Kiedy wykonane prawidłowo, można rozwijać i umieścić na imponującą ilość masy mięśniowej, przy minimalnej zawartości tłuszczu. Po dodaniu ilość masy mięśniowej, że organizm powinien mieć naturalnie, nie będzie już trzeba „bulk up” – po prostu trzeba być co spójnych chude zyski.

Ogromna praca – Jak uzyskać duże na 2012

Masz 14 tygodni nabrać i 10 tygodni, aby pochylić się w dół, a następnie BAM nadszedł czas letni i można pokazać swoje ciało. Dobry plan tak? Przejdźmy do przodu:

Trening masa Building - Jak się rozwijać i umieścić na mięśnie

14 tygodni Plan budowy mięśni

Tutaj jesteś naprawdę staramy się pakować na jakąś poważną masę mięśniową bez dużo tłuszczu. Im mniej tłuszczu można umieścić na tym etapie, tym łatwiej jest oprzeć się na dół później. Będziemy trzymać poziom tkanki tłuszczowej w ryzach robiąc cardio i monitorowanie kalorii.

Trening masa Building - Jak się rozwijać i umieścić na mięśnie

Białko: Trzeba będzie to dużo, najlepiej w czasie od 1 do 1,5 g czasy swojej masy ciała w lbs. Chcesz być trzymanie się chude źródła białka o wysokiej zawartości białka, tłuszczu do wskaźników, takich jak piersi kurczaka, piersi indyka i białek. Inne źródła białka (ale z nieco wyższych tłuszczów) obejmują łososia (kwasy tłuszczowe w łososi są rzeczywiście dobre dla Ciebie), sardynki, tilapia, żółtka i produktów mlecznych, takich jak mleko i jogurt. Rozkłada się równomiernie spożycie białka w ciągu dnia.

– autor artykułu