Strona główna » Jakie zabawki dla chomika dżungarskiego
Jakie zabawki dla chomika dżungarskiego

Jakie zabawki dla chomika dżungarskiego

Jakie zabawki dla chomika dżungarskiego

Jakie zabawki dla chomika dżungarskiego

To tak, jakby oni myślą czytelnicy nie chcą niczego kupować risqué, Świeże i nowe, lub kontrowersyjne. Jason Quirk (Guardian.co.uk Dlaczego wydawnictwa zszedł na psy, 27 czerwca 2008) mówi, wydawcy "dumbing dół treści i dążenie do najniższego wspólnego mianownika", a "ludzie będą chętnie płacić dużo więcej pieniędzy healthandfitness.pl dla nieznacznie lepszy produkt. " Jakie zabawki dla chomika dżungarskiego.

Wiemy, że większość głównych wydawców, czy drukować one 10 lub 200 tytułów rocznie, wybrać tylko garstkę (nawet nie 10 procent), aby umieścić swoje marketingowy tyłu. Reszta książek siedzieć w katalogu i jest nadzieja, że ??najlepsze tytuły wesprze pieniądze wydane na ten ostatni.

Mark Thwaite z guardian.co.uk dodaje, że większość wydawców nie korzysta z Internetu w celu ich pełnego potencjału. W rzeczywistości, większość z nich ma niespełniających stron. Jeśli wydawca strony miał wielkie wyszukiwarek, up-to-date z katalogów stron szczegółowych informacji i grafik, autor, linki do stron fanów, blogów i serwisów social nawet, po prostu może przetrwać.

Obecność w internecie w dzisiejszym środowisku gospodarczym jest wszystko. Bez niej, jesteś niewidzialny. Jeśli ludzie w Google tytuł autora lub książkę i nic nie pokazuje się, że nie istnieje.

Teraz spójrzmy na księgarzy. Chris Holifield (www.writersservices.com/mag) mówi, księgarze są bardziej skoncentrowane na bestsellerów niż obsady szereg książek. Taka postawa ostatecznie kładzie większy nacisk na innym magazynie, sprawia, że ??trudniejsze dla nowych autorów , aby dostać się na półkę, a dla wydawców, aby utrzymać książki w wersji drukowanej. Według niektórych księgarzy, średni okres trwałości książki w księgarni wynosi trzy miesiące.

A potem jest współczynnik powrotu. W serii artykułów przez Angela Hoy z WritersWeekly.com, wrzesień 2005 (przejdź do sekcji archiwum artykułów na writersweekly.com je czytać w całości), wskazuje, że jednym z powodów dla wysokich zysków jest księgarnie zamówić zbyt wiele książek, a następnie powrót je na kredyt kosztem wydawcy.

Zobacz stronę autora: prace doktorskie

Related Posts