Jakie zabawki można zrobić dla szynszyla
Łatwość lub trudność, z którą pierwszą reakcją dziecka mogą być zmieniane. Jak szybko ma dziecko, aby przejść lub przystosowania się do zmian w rutynę? Jak szybko dziecko dokonać wyboru? Jak dziecko reaguje na zmiany w ostatniej chwili? Jakie https://www.pftechnology.eu/pl/produkty/przenosniki-slimakowe-walowe-i-bezwalowe/ zabawki można zrobić dla szynszyla.
(Elastyczne lub sztywne; Szybkie i stopniowe).
5. Intensywność: Ile energii dziecko wkłada odpowiedź. Czy dziecko głośno? Jak dziecko odpowiedzi na rozczarowań, uwielbienia, awarii, zaskoczenie, lub frustracji? (Intense lub łagodny).
6. MOOD: Jaki dziecka dominuje nastrój lub ogólnie wzór? Czy dziecko ogólnie pozytywne, negatywne, czy pomiędzy?
(Dodatnia lub ujemna).
7. distractibility: Czy dziecko w stanie dostroić się otaczającym zabytków, dźwięki lub osób i kontynuować bez przerwy czy dziecko rozproszony przez bodźce zewnętrzne? To nie jest taki sam jak utrzymywanie. Dziecko może być łatwo rozprasza jeszcze wrócić natychmiast do zadania pod ręką i trzymać się go, dopóki nie zostanie zakończone. Jak szybko się uspokoić niemowlę?
(Rzadko lub często)
8. trwałości i uwaga SPAN: Trwałość jest tendencja dziecka trzymać działalności pomimo przerw lub zakłóceń zewnętrznych. koncentracji uwagi wykazano przez dziecko jak długo wystaje z aktywności, gdy nie ma żadnych przerw.
(Częściej lub rzadziej; Trwałe czy nie; krótki lub długi).
9. Czułość: sensoryczna próg lub ilość stymulacji wymagane, aby uzyskać odpowiedź. Oglądaj wszystkie pięć zmysłów (wzrok, słuch, dotyk, węch, smak).
(Niereaktywne lub liter).
CHARAKTER LISTA
Temperament składa się z dziewięciu wymiarów. Temperament jest łatwo określić przy urodzeniu i nie zmienia się; wydaje się determinowana genetycznie. Temperament może być traktowany jako jeden z podstawowych elementów osobowości, które nie jest zmienna. Nie jest dobrze, czy źle, to po prostu jest; choć różne temperamenty, niż można własnego wydają się być "złe", a nie są.